Haakpatroon·Sjaal

HEERLIJKE SJAAL

Heerlijke Sjaal Patroon Wendy's Home Collection
Ik haakte 274 lossen – 44 toeren incl. rand – meer dan 12000 stokjes… Gehaakt met garen Royal 5,5 bol! van de Zeeman op naald 5! Sjaal is meer dan 2 meter lang!

Een paar maanden geleden kwam ik in contact met Wendy van Delden van Wendy’s Home Collection. We raakten via messenger aan de praat omdat ik haar sjaal zo leuk vond. Van het een kwam het ander en ondertussen heeft Wendy een mega leuke give away bij ons gedaan afgelopen jaar. Zie een voorgaand bericht!

Via haar website kun je het patroon van de Wendy’s heerlijke omslagdoek aanvragen. Het patroon is GRATIS!  Je ontvangt je patroon in de @box.

Mijn exemplaar was een bestelling van een vriendin. Ik dacht appeltje eitje. Doen we even.  Uiteindelijk was het een week lang flink doorhaken!

De sjaal haakt echt heerlijk weg omdat het patroon eenvoudig is uitgelegd en geschreven. Dat is een kenmerk van alle patronen van Wendy.  Eenvoudig te volgen. Een tweede zal echt wel volgen. Eerst een boel andere patronen afwerken.

Het label aan de sjaal heb ik gekocht via Chantel van den Noort van de Haakfabriek. Ben een groot fan van haar pagina en de ideeën die zij heeft. Haar labels zijn van mooie kwaliteit en de service is perfect. Het label geeft net dat kleine beetje meer 😉

Greetz Peg

Facebookpagina Wendy’s Home Collection via deze link                                                              Dit is de website van Wendy’s Home Collection waar je de patronen kunt aanvragen    Ook een mooi label voor op je werk?  Je zult er nog meer inspiratie vinden. Dit is de link naar de webshop van de Haakfabriek.